Jak kupować?

Produkty możesz wyszukać klikając w interesujące Cię kategorie lub wpisując frazę w oknie wyszukiwarki.

Po wybraniu danego modelu zaznacz wybrany Rozmiar a następnie Dodaj go do koszyka

Będąc na stronie produktu masz również możliwość sprawdzenia dostępności interesującego Cię rozmiaru w wybranym butiku FAGO.

Możesz teraz przejść od razu do swojego Koszyka albo
Kontynuować zakupy

Jeżeli twoje zamówienie się zgadza kliknij Przejdź dalej >

Jako Nowy klient możesz Zarejestrować się w naszym sklepie lub dokonać Zamówienia bez rejestracji.

Zostaniesz poproszony o podanie swoich danych i adresu dostawy.

Jeżeli już jesteś naszym klientem możesz Zalogować się podając swój login i hasło.

Wybierz preferowaną formę zapłaty. Możesz wybrać:

Przelew online
jeżeli posiadasz konto w jednym z wymienionych banków zostaniesz przekierowany na stronę swojego banku. Wszystkie dane do zamówienia zostaną wypełnione.

Płatność BLIKIEM
Jest to bardzo wygodna i zarazem najszybsza metoda płatności

Kartę płatniczą (Visa lub MasterCard)
Jeżeli twoja karta płatnicza umożliwia płatności w Internecie możesz jej użyć do dokonania płatności. Będziesz musiał podać numer karty i kod CVC2.

Tradycyjny przelew
Otrzymymasz informację o numerze konta, na który należy zrobić przelew. Jest to zdecydowanie najwolniejszy sposób płatności.

Pobranie
czyli płatność dopiero przy odbiorze zamówienia.

A następnie wybierz sposób, w jaki chcesz otrzymać zamówienie.

Wraz z wyborem Opcji dostawy otrzymasz przewidywaną termin doręczenia Twojego zamówienia.

Jeżeli wybierzesz Paczkomaty InPost na kolejnym ekranie wybierz z mapy paczkomat, w którym odbierzesz paczkę.

Podobnie, jeżeli wybierzesz Odbiór osobisty, na kolejnym ekranie wybierz butik FAGO, w którym odbierzesz zamówienie.

To już prawie koniec. Przeczytaj uważnie formularz i sprawdź wszystkie dane, zaakceptuj zgody i Zamów z obowiązkiem zapłaty

A następnie postępuj zgodnie ze wskazówkami banku obsługującego transakcję.

Po złożeniu zamówienia otrzymasz maila z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.

UWAGA: Sprawdź również folder SPAM/Niechciane w swojej Skrzynce odbiorczej.

Masz problem ze złożeniem zamówienia?

Odwiedż nasz dział z najczęściej zadawanymi pytaniami (FAQ)

lub

skontaktuj się z nami:

BIURO OBSŁUGI KLIENTA

pn-pt: 10:00-17:00
sobota: 10:00-12:00

pixel