Jak kupować?
Produkty możesz wyszukać klikając w interesujące Cię kategorie lub wpisując frazę w oknie wyszukiwarki.
Po wybraniu danego modelu zaznacz wybrany Rozmiar a następnie Dodaj go do koszyka
Będąc na stronie produktu masz również możliwość sprawdzenia dostępności interesującego Cię rozmiaru w wybranym butiku FAGO.
Możesz teraz przejść od razu do swojego Koszyka albo
Kontynuować zakupy
Jeżeli twoje zamówienie się zgadza kliknij Przejdź dalej >
Jako Nowy klient możesz Zarejestrować się w naszym sklepie lub dokonać Zamówienia bez rejestracji.
Zostaniesz poproszony o podanie swoich danych i adresu dostawy.
Jeżeli już jesteś naszym klientem możesz Zalogować się podając swój login i hasło.
Wybierz preferowaną formę zapłaty. Możesz wybrać:
Przelew online
jeżeli posiadasz konto w jednym z wymienionych banków zostaniesz przekierowany na stronę swojego banku. Wszystkie dane do zamówienia zostaną wypełnione.
Płatność BLIKIEM
Jest to bardzo wygodna i zarazem najszybsza metoda płatności
Kartę płatniczą (Visa lub MasterCard)
Jeżeli twoja karta płatnicza umożliwia płatności w Internecie możesz jej użyć do dokonania płatności. Będziesz musiał podać numer karty i kod CVC2.
Tradycyjny przelew
Otrzymymasz informację o numerze konta, na który należy zrobić przelew. Jest to zdecydowanie najwolniejszy sposób płatności.
Pobranie
czyli płatność dopiero przy odbiorze zamówienia.
A następnie wybierz sposób, w jaki chcesz otrzymać zamówienie.
Wraz z wyborem Opcji dostawy otrzymasz przewidywaną termin doręczenia Twojego zamówienia.
Jeżeli wybierzesz Paczkomaty InPost na kolejnym ekranie wybierz z mapy paczkomat, w którym odbierzesz paczkę.
Podobnie, jeżeli wybierzesz Odbiór osobisty, na kolejnym ekranie wybierz butik FAGO, w którym odbierzesz zamówienie.
To już prawie koniec. Przeczytaj uważnie formularz i sprawdź wszystkie dane, zaakceptuj zgody i Zamów z obowiązkiem zapłaty
A następnie postępuj zgodnie ze wskazówkami banku obsługującego transakcję.
Po złożeniu zamówienia otrzymasz maila z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.
UWAGA: Sprawdź również folder SPAM/Niechciane w swojej Skrzynce odbiorczej.
Masz problem ze złożeniem zamówienia?
Odwiedż nasz dział z najczęściej zadawanymi pytaniami (FAQ)
lub
skontaktuj się z nami:
BIURO OBSŁUGI KLIENTA
pn-pt: 10:00-17:00
sobota: 10:00-12:00