Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

FAQ

Zakupy w fagobutik.pl

Zamówienia w naszym sklepie można składać za pośrednictwem strony internetowej fagobutik.pl, telefonicznie (również w wiadomości SMS lub przez Whatsapp), mailowo lub kontakt w social mediach (Facebook, Instagram). Wszystkie nasze dane kontaktowe znajdziesz tutaj.

Na fagobutik.pl można dokonać zakupu jako Gość (Zamówienie bez rejestracji) lub jako użytkownik Zarejestrowany.

Rejestracja jest bardzo prosta. W celu usprawnienia procesu zakupu potrzebne są tylko niezbędne informacje.

Tak. Zamówienia telefoniczne przyjmujemy pod numerem telefonu +48 737 456 522, który jest czynny od poniedziałku do piątku od 10:00-18:00 i w soboty od 10:00-14:00. Nasi Konsultanci chętnie doradzą Ci w zakupach oraz pomogą złożyć zamówienie.

Przygotowaliśmy dla Ciebie poradnik zakupów online. Znajdziesz go tutaj: Jak kupować?

W razie problemów Nasi Konsultanci chętnie pomogą i doradzą Ci telefonicznie w zakupach oraz pomogą złożyć zamówienie.

Aby złożyć zamówienie przez stronę internetową należy przede wszystkim posiadać aktywny adres e-mail. Ponadto w formularzu zakupu trzeba podać niezbędne do zamówienia i przesyłki dane osobowe oraz teleadresowe: imię i nazwisko, adres do przesyłki, numer telefonu dla kuriera. Przy składaniu zamówienia telefonicznie adres e-mail nie jest konieczny.

Po dokonaniu zakupu wyślemy wiadomość mailową z potwierdzeniem i szczegółami zamówienia. Potwierdzenie wysyłane jest od razu po dokonaniu zamówienia. Jeśli nie widzisz potwierdzenia w folderze głównym poczty, zajrzyj do folderu SPAM, NIECHCIANE lub OFERTY.

Szczegóły zamówienia są dostępne na koncie klientów zarejestrowanych. Jeśli zamówienie zostało zrealizowane jako gość, do szczegółów zamówienia można dotrzeć klikając w link wysłany w wiadomości mailowej z potwierdzeniem.

Nasze wiadomości systemowe (automatyczne), często traktowane są przez programy pocztowe jako SPAM. Dlatego bardzo prosimy o sprawdzenie tego folderu, jak również innych np. NIECHCIANE, OFERTY.

Wszystkie nasze artykuły mają takie same ceny, zarówno w sklepach stacjonanrnych, jak i w sklepie online.

Jednocześnie dopuszczamy rozbieżności w przypadku promocji oraz okresów wyprzedaży. Z tego względu ceny poszczególnych produktów w sklepie online i butikach stacjonarnych - mogą się różnić.

W przypadku jakiejkolwiek różnicy między cenami podanymi na stronie internetowej i cenami na etykietach odzieży właściwą ceną będzie ta, która zostanie wyświetlona w momencie zakupu. Należy pamiętać, że nie dokonujemy korekty należności za artykuły, których pierwotna cena została obniżona.

W koszyku można wyświetlić zamawiane artykuły i zmodyfikować lub usunąć liczbę sztuk w zamówieniu.

Prosimy pamiętać, że produkty włożone do koszyka nie są automatycznie rezerwowane i mogą być kupione przez innych Klientów.

Artykuły

Dostępność artykułu w poszczególnych butikach stacjonarnych można sprawdzić na fagobutik.pl za pomocą opcji "Sprawdź, w którym sklepie obejrzysz i kupisz od ręki" na karcie towaru.

Prosimy pamiętać jednak, że oferta butików stacjonarnych jest większa niż sklepu internetowego. Dokładamy starań, by większość oferowanych przez nas produktów była dostępna online.

Przy każdym produkcie dostępna jest indywidualna tabela rozmiarów. Możesz sprawdzić rozmiar klikając Sprawdź jaki rozmiar wybrać

Płatności

Zamówienie możesz opłacić przelewem online. Wybierz opcję: Przelew online. Następnie po wyborze banku zostaniesz przekierowana na jego stronę. Kwota zakupów zostanie zablokowana na Twoim rachunku bankowym.

Jeśli chcesz zapłacić kartą kredytową, zaznacz płatność Karta płatnicza. Przepisz dane z karty (czyli jej numer, datę ważności i kod CCV) oraz zaakceptuj transakcję. Kwota zostanie odpisana z Twojej karty Visa lub Mastercard.

Aby zapłacić BLIKIEM, należy zaznaczyć płatność BLIK. Po przekierowaniu na kolejną stronę wpisz kod i zaakceptuj go zgodnie z wytycznymi Twojego banku. Kwota zakupów zostanie zablokowana na Twoim rachunku bankowym.

Jeśli wolisz zapłacić za zamówienie kurierowi podczas odbioru przesyłki bądź przy odbiorze osobistym, wybierz opcję Pobranie

Jeżeli nie możesz skorzystać z wyżej wymienionych opcji płatności zaznacz Przelew. Otrzymymasz od nas informację o numerze konta, na który należy zrobić tradycyjny przelew.

W butikach stacjonarnym możesz zapłacić gotówką, kartą debetową lub kredytową, lub BLIKIEM.

Bezpieczeństwo informacji powierzanych nam przez klientów na fagobutik.pl jest jednym z naszych najważniejszych priorytetów.

Nasza platforma e-commerce posiada certyfikat najwyższego poziomu bezpieczeństwa PCI DSS level 1, wymagany np. przez Visa i MasterCard do przechowywania numerów kart płatniczych.

Jeśli wystąpił problem z płatnością online należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, gdzie nasi Konsultanci doradzą co należy zrobić. Mogą pomóc między innymi wysyłając ponowny link do płatności lub zmienić formę płatności na płatność za pobraniem.

Jeśli towar nie został jeszcze wysłany, to w większości przypadków istnieje możliwość zmiany formy płatności. Możesz samodzielnie dokonywać zmian w zamówieniu do czasu jego opłacenia bądź przed wysyłką, jeżeli jest realizowana za pobraniem. Jeżeli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta podając numer zamówienia.

Nie będzie można anulować lub zmodyfikować zamówienia, jeśli będzie ono już w zaawansowanym stanie procesu przygotowań.

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane to jest taka możliwość. Możesz samodzielnie dokonywać zmian w zamówieniu do czasu jego opłacenia bądź przed wysyłką, jeżeli jest realizowana za pobraniem. Jeżeli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta podając numer zamówienia.

Nie będzie można anulować lub zmodyfikować zamówienia, jeśli będzie ono już w zaawansowanym stanie procesu przygotowań.

Tak. Firma kurierska DPD, z którą współpracujemy udostępniła możliwość płatności kartą za przesyłki płatne przy odbiorze. Wszyscy kurierzy DPD zostali wyposażeni w terminale, które umożliwiają rozliczenia bezgotówkowe. Usługa ta jest dostępna na terenie całego kraju.

Aby dokonać zakupu jako firma, wystarczy wybrać opcję Firma w danych osobowych i wypełnić żądane informacje podatkowe.

Wysyłka

Niestety nie możemy zmienić adresu dostawy, gdy zamówienie zostało już wysłane bądź umieszczone w Paczkomacie.

W przypadku wysyłki firmą kurierską DPD, zmiany adresu dostawy możesz dokonać kontaktując się bezpośrednio z tą firmą. Chcąc skontaktować się z DPD, najlepiej zrobić to po otrzymaniu od nas numeru listu przewozowego.

Po skompletowaniu zamówienia i odebraniu przesyłki przez firmę kurierską, Twoja paczka wyruszy pod wskazany przez Ciebie adres.

Otrzymasz od nas e-mail z linkiem, który pozwoli Ci na sprawdzenie, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka.

Funkcja śledzenia zamówienia nie jest dostępna dla opcji dostawy przesyłki do butików stacjonarnych.

Tak. Zakupy dokonane przez naszą stronę fagobutik.pl można odebrać w wybranym butiku FAGO.

Wymiana i zwrot

Masz na to 14 dni, licząc od dnia odbioru przez Ciebie naszego zamówienia.

Nie, możesz skorzystać z dowolnego formularza odstąpienia od umowy. Ważne aby umieścić informacje na temat zamówienia oraz dane klienta który złożył zamówienie.

Zachęcamy Cię jednak do skorzystania z naszego narzędzia do zwrotów. Dzięki niemu w sześciu prostych krokach wygenerujesz dokumenty oraz nadasz przesyłkę zwrotną.

Aby dokonać zwrotu w butiku nie ma potrzeby składania wniosku o zwrot na stronie internetowej.

W przypadku artykułu zakupionego na fagobutik.pl, termin dokonania zwrotu to 14 dni, od daty odbioru zamówienia.

Zwracane artykuły muszą posiadać wszystkie etykiety i być w idealnym stanie.

Nie zapomnij dołączyć formularza zwrotu oraz paragonu potwierdzającego zakup.

Zadbaj o to, by opakowanie zwrotne było dobrze zamknięte w celu uniknięcia zagubienia artykułów.

Istnieje możliwość zmiany rozmiaru lub koloru zakupionych artykułów. W przypadku wymiany na inny artykuł należy dokonać zwrotu i następnie zrealizować nowy zakup.

Pamiętaj jednak, że na zwrot towaru masz 14 dni, licząc od dnia odbioru zamówienia.

Zwrot należności zostanie dokonany w tej samej formie płatności, która została użyta podczas zakupu.

Po dokonaniu zwrotu wyślemy wiadomość mailową z potwierdzeniem.

Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni, licząc od daty odebrania przez nas zwrotu.

Reklamowany towar posiadający wadę lub niezgodny z zamówieniem należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem reklamacji. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni.

Nie, możesz skorzystać z dowolnego formularza odstąpienia od umowy. Ważne aby umieścić informacje na temat zamówienia oraz dane klienta który złożył zamówienie.

Zachęcamy Cię jednak do skorzystania z naszego narzędzia do reklamacji. Dzięki niemu w sześciu prostych krokach wygenerujesz dokumenty oraz nadasz przesyłkę zwrotną.

Pomoc

Jeżeli powyższe informacje są niewystarczające skontaktuj się z nami:

BIURO OBSŁUGI KLIENTA

pn-pt: 10:00-17:00
sobota: 10:00-12:00

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel